30 lipca 2015

Suplementacja lipiec 2015

No cześć!

Znowu delikatna przerwa była, ale już zbieram się do kupy.

Dzisiaj chciałem zaprezentować Wam moją suplementację jaką postanowiłem sobie zaserwować na miesiąc lipiec w 2015 roku.

Można powiedzieć podstawy podstaw, tylko teraz sobie testuje inne firmy, różne warianty i inną jakość suplementów. Tutaj tej najniższej nie ma, rzekłbym, że jest nawet wysoka ta jakość :)))


Opis suplementów:

FitMax - BCAA + Cytrulina

Jednym z fenomenów tego suplementu jest to, że mogę zabezpiecza mięśnie przed rozpadem i fajnie pompuję za sprawą dodatkowej porcji cytruliny w każdej miarce. 
Piję go zazwyczaj podczas treningów ale zdarza się również jakiś okres dłuższego siedzenia przed komputerem kiedy nie jem zbyt dużo, albo podczas zwiększonego wysiłku fizycznego (cardio, jazda na rowerze, etc.).

BSN - Syntha-8 EDGE

Tutaj sprawę stawiam jasno! Dla mnie liczy się aspekt smakowy, ponieważ to białko stanowi różnego rodzaju dodatek do mojej diety. Do omleta elegancko wkomponuje się jako czekoladowy mus na wierz, albo do płatków ryżowych. Także ja uwielbiam białko które się dobrze miesza, nawet przed snem sobie takie coś szamam :)

Science Nutrition - Liquid Magnesium

O tyle o ile nie czułem zawsze działania dobroczynnego magnezu, to tutaj mi się wydaje, że poczułem. Jakoś lepiej mi wchodzi przez przełyk w dodatku ma fajny smak i czuję, że fajnie na mnie działa (tak, nawet magnez). Skład może nie zachwyca na redukcji, bo ma jakieś węglowodany w środku, ale mimo wszystko jestem z tego suplementu póki co bardzo zadowolony! Pije go dwa razy dziennie, rano albo po treningu oraz na wieczór przed snem.

MyProtein - Creatine Monohydrate

Podstawa podstaw! Znowu spotykamy się z naszą kreatyną a nie wszyscy w nią wierzą! Ja jestem zwolennikiem stosowania tzw. oldschoolu i brania przetestowanych metod. Bo jestem nich pewien!
Chyba każdy wie, że kreatynka zwiększa wydolność, siłę i wytrzymałość oraz odbudowuje energię ATP. Biorę zawsze przed treningiem lub rano w nietreningowe oraz po 3 posiłku lub na wieczór. Ważna jest systematyczność brania.


Pozdrawiam,
Łukasz

0 komentarze :

Prześlij komentarz