18 czerwca 2015

,

Redukcja tydzień 6


Ostatnio już jest coraz ciężej, ale im lepsze efekty widzę, tym bardziej się nakręcam na to by się nie poddawać i iść do przodu.

Wracam powolutku do formy, ale jeszcze jest daleka od ideału, ponieważ zależy mi najbardziej na docięciu dolnej części ciała, czworogłowych, dwugłowych i łydek.

Będę robił redukcję dopóki nie uda mi się zauważyć oczekiwanych rezultatów - nie wiem czy to nie będzie zgubne, ale taki mam zamiar.
Powodem dlaczego tak robię jest to, że nigdy tak naprawdę nie zrobiłem wycinki dolnej części ciała i dalej mi zalega tam tłuszcz, który odkładał się tam latami. Będzie bardzo ciężkie usunięcie go, ale myślę, że z dnia na dzień będę się nakręcał coraz bardziej i bardziej...

Co do diety to nie mam rozpisanej na karteczce, ale bazuję na owsiance, ryżu, kurze, czasami rybie, ziemniakach, jajkach i odżywce białkowej oraz BCAA.

Treningi już coraz gorzej - coraz to mniej energii z racji obcinania węglowodanów i coraz cięższe są sesje bo cały czas prawie nie mam glikogenu w mięśniach :(

Cardio robię 2-3 razy w tygodniu jeszcze krótkie sesje ale jakoś zbijam w dalszym ciągu więc nie będę nic zmieniać.

Cheat meal raz w tygodniu, w tamtym był kebab, w tym zobaczymy co bedzie :D

Jeżeli mielibyście jakieś pytania to piszcie w komentarzach, mam włączone powiadomki więc na każde pytanie postaram się udzielić odpowiedzi.

Pozdrawiam,
Łukasz

5 komentarzy :

  1. No super efekty, nic nie ma bez ciężkiej pracy! byle do przodu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że są efekty - sam jestem na podobnej redukcji i też biorę BCAA i lepiej się po nim czuję. Polecam Tobie jak dużo robisz koktajli czy shaków bardzo fajny gadżet - shaker firmy promixx, jak wyguglasz to zobaczysz, że to fajne - nawet w pracy sobie robię różne mixy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dobry progres no i efekty widac wynikaja z ciezkiej pracy nie przypadku

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to mówią siła, masa i kiełbasa :D Wypas owiec Józefów

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja poleciłbym używanie dodatkowo reduktorów tłuszczu może pomoże to przyśpieszyć spalanie tłuszczu i polepszyć efekty.

    OdpowiedzUsuń