12 czerwca 2015

,

Powrót na stare śmieci



Halo halo! Witam wszystkich! Dawno mnie tu nie było, ale miałem lekkie zawirowania które na bieżąco wyprostowuje.

Dzisiaj chciałbym się ze wszystkimi przywitać po pięciomiesięcznej przerwie i wrócić na stare śmieci.



A więc co u mnie? OK, po kolei:
  1. Mam się dobrze, jestem w okresie redukcji tkanki tłuszczowej lub jak kto woli rzeźbienia - to właśnie w tym okresie okazuje się ile mięśni zdobyliśmy przez cały okres budowania masy :)
  2. Miałem delikatne problemy ze zdrowiem głównie z przyczyny zębów - podczas wyrzynania się ósemek nie ma mocnych na to.
  3. Moja dieta opierała się 60/40. Czyli 60 procent jem regulaminowo a 40 procent co jest w lodówce albo na co mam ochotę. 
  4. Aktualna dieta opiera się na 95/5. Czyli 95 procent zgodnie z regulaminem ustalonym przeze mnie a 5 co jest (ale już trzeba coraz mniej :D).
Nie mogę powiedzieć jaki mam cel, ponieważ go nie ustalałem. Planuję zredukować się abym czuł samozadowolenie i mógł spojrzeć w lustro i powiedzieć sobie, że o*******m kawał dobrej roboty!

Póki co na czczo ważę 86kg (na zdjęciu ważyłem ok 90-88kg ponieważ było robione wcześniej), to jeszcze za dużo. Jeszcze redukuję i zweryfikuję ile mięsa zrobiłem przez okres masowania. Niewiele go będzie, ale uważam, że coś przybyło i poprawiłem swoje słabe partie mięśniowe.


Także pokój z Wami i zajrzyjcie niedługo tutaj! Bo będę pisał co robię podczas redukcji


Pozdrawiam serdecznie,
Łukasz

0 komentarze :

Prześlij komentarz