19 listopada 2014

DT 10.11 - 16.11.2014 tydzień z życia

Witam Was moi drodzy. Niestety nie zdołałem zapisać wszystkich treningów w tym tygodniu. Treningi były dość ciekawe ale niestety nie miałem czasu na zapis ćwiczeń. Obiecuję poprawę :) Zapraszam po więcej!


Co do treningów to w tym tygodniu robiłem cały czas treningi intuicyjne. Ogólnie rzecz biorąc jestem zwolennikiem takich treningów z racji tego że szokuje się organizm cały czas czymś innym. I znajduje owa metoda u mnie zastosowanie przez cały czas. Przynajmniej na tym poziomie na którym znajduje się aktualnie.

Robiłem bardzo podobny trening co w poprzednim tygodniu ale niektóre zmiany były na prawdę szokujące dla moich mięśni. Spójrz tutaj -> http://www.kulturystykablog.pl/2014/11/dziennik-treningowy-311-10112014.html. I bardzo dobrze mi wyszedł kolejny raz. Co trening się uczę czegoś, rozkminiam nowe ruchy i czucie mięśniowe. Z budowaniem mięśni nie jest tak że jedna rzecz tylko działa... Trzeba próbować i testować coraz to nowych rzeczy żeby stworzyć jakiekolwiek środowisko do wzrostu naszych pięknych mięśni :-D


Trochę więcej zdjęć niż w poprzednim tygodniu, ale dużo bardziej ubogo w wiedzę merytoryczną. Dlatego tak jak napisałem wcześniej, w następnym tygodniu będzie dużo lepiej z rozpiską treningów :)

Pozdrawiam
Łukasz

2 komentarze :