12 sierpnia 2014

Test matrix kreatynowy REVANGE - QUATRO LOAD

Witam Was serdecznie!
Dzisiaj pora na test matrixu kreatynowego o nazwie REVANGE - QUATRO LOAD.
Dobrze znacie tego typu suplementy. Teoretycznie posiadają wszystko w składzie czego potrzeba przed treningiem: kreatyny, pompery oraz witaminy i stymulanty.
Kwestią odnoszenia sukcesów w kulturystyce nie są jednak suplementy, ale dieta oraz to, jak się trenuje.
Quatro Load jest bardzo dobrym suplementem, odczułem jego pozytywne działanie praktycznie od początku. Dobrze pompuje i świetnie się pompa utrzymuje przez resztę dnia. Tutaj jestem przekonany, że jest w środku opakowania to samo co na etykiecie. Na etykiecie było napisane, że ten suplement się stosuje 3x dziennie przyjmując na pusty żołądek. Ja natomiast stosowałem go rano na czczo oraz po treningu gdyż takie zastosowanie uważam za dobre i skuteczne. Zresztą od lat tak robię z tego typu środkami :).
Stosując ten suplement zauważyłem to, że posiadałem lepsze użylenie, lepszą pompę i lepiej się regenerowałem po treningu.
Smak oceniam na bardzo dobry, lekko kwaskowaty, orzeźwiający. W sam raz na wypicie shake po przebudzeniu albo po treningu :).

Szybkie podsumowanie

  • Świetna pompa - na treningach mięśnie wypełnione krwią ponad normę, a to przecież my ćwiczący na siłowni kochamy. Prawda?
  • Dobra regeneracja - Oczywiście kreatyny i różne pompery powodują to, że do mięśni dostaje się więcej krwi, a więc szybciej dostają się składniki odżywcze w celu odbudowy uszkodzonych tkanek. Świetnie regenerowało do treningów.
  • Dobry, orzeźwiający cytrusowy smak
  • Względnie niska cena - stosunek jakość/cena bije na głowę resztę suplementów z tej półki matrixów.
  • Opakowanie - Dla mnie to nie jest jakiś mega wielki problem, ale dla nie których może być niewygodne dozowanie tego suplementu.
Front opakowania - nic specjalnego, silnik V6 :D
Skład, tutaj już jest ciekawiej i warto zawiesić oko, jest na prawdę bogaty.
Podobno, suplementy, które nie zawierają wypełniaczy mają tendencję do brylowania się.

Źródło: własne
Utrzymywanie tej strony kosztuje mnie wiele wysiłku oraz czasu. Jeżeli podoba Ci się mój blog oraz treść w nim zawarta to zrewanżuj się polecając mój blog innym pozwoli mi to na dalszy rozwój oraz bardzo mnie to zmotywuje do dalszej pracy, dla Ciebie to tylko 1-klik, dla mnie to bardzo wiele! Dziękuję! :)

3 komentarze :

  1. Aż wypróbuję jak skończę MP Assaulta & Re-Cona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zalecał bym przerwę między cyklami kreatynowymi/stackami żeby odczuć w stu procentach działanie :)

      Usuń
  2. Przerwa pewnie, że tak :)

    OdpowiedzUsuń