1 czerwca 2014

Test przedtreningówki MYPROTEIN - Pulse V4

Witam serdecznie Was! Pewnie każdy z Was miał problem z wyborem przedtreningówki, bo ciężko było powiedzieć jaką wybrać, ale wszyscy chcieli żeby robiła "robotę" i dawała wszystkiego tego, czego naprawdę potrzebujemy

Dostałem od firmy MYPROTEIN fajną przedtreningówkę która nie posiadała zbyt wielu stymulantów, a właściwie tylko jeden- kofeinę, której praktycznie nie czuję. Posiadała za to znaczną ilość pomperów i kreatynę. Zapraszam na fajną recenzję :)


Minimalistyczny front opakowania, jedynie naklejona naklejka.

Skład MYPROTEIN - Pulse V4.

Proszek, ładny zapach.

Mała miarka, szlag trafia od wsypywania :)

Ankieta

Ponieważ obecnie ciężko wybrać odzywkę przedtreningową w szczególności kiedy namnożyło się tyle firm z suplementami, pomogę Wam z chociaż recenzując jedną z tych wszystkich. :D Przygotowałem i wypełniłem ankietę ze znajomego forum którą nieco zmodyfikowałem na własne potrzeby.

1
W jakiej ilości zimnej wody rozpuszczałem Pulse v4?

2
Jaką suplementację stosowałem wraz z Puse V4? (Stymulanty, stacki kreatynowe)

  1. MYPROTEIN - Impact Whey Protein - białko
  2. REVANGE - Thyrotherm - spalacz tłuszczu
  3. UNIVERSAL - Storm - matrix kreatynowy
  4. UNS - BCAA 8-1-1 - aminokwasy rozgałęzione
  5. OLIMP - VITA-MIN - witaminy i minerały

3
Ocena rozpuszczalności

Rozpuszczalność Pulse V4 jest fenomenalna. Nie ważne czy woda zimna, czy letnia, zawsze rozpuszcza się perfekcyjnie. Dawno nie trząsłem shakerem tak krótko, żeby wymieszać odżywkę a co najlepsze, na ściankach shakera po wymieszaniu nie ma praktycznie żadnego osadu.

4
Spostrzeżenia organoleptyczne? (Organoleptyka - metoda badawcza polegająca na sprawdzeniu właściwości badanego obiektu za pomocą zmysłów: wzroku, węchu, smaku, słuchu, dotyku.)

Ogólnie rzecz biorąc nie miałem żadnych negatywnych skutków. Jedynie co zaobserwowałem to chęć do treningu, większa i większa... Może to placebo? Mało stymulantów żeby mnie porobiło nie wiadomo jak, mimo wszystko pozytywne odczucia mam po treningu.

  • Kiedy zażyłeś Pulse V4 - chodzi o porę dnia, na pusty czy pełny żołądek i na jaki czas przed planowanym treningiem?
  • Zazwyczaj była to pora popołudniowa, około godziny 16-17, wtedy najbardziej potrzebowałem "pre-workout'a" żeby pobudziło, bo po pracy organizm potrzebuje czasami lekkiego kopniaka i przygotowania psychofizycznego do ciężkiej pracy. A treningów wcale nie mam lekkich, nawet na redukcji.
  • Po ilu minutach odczułeś pierwsze działanie?
  • Dziwna sprawa, ponieważ pierwsze nigdy nie odczułem pierwszego działania stricte na pierwszych minutach treningu... Odczuwałem je po 30 minutach, wkręcało powoli i siła dostarczana była równomiernie podczas całego treningu.
  • Po jakim czasie Pulse V4 nabrał pełnej mocy?
  • Nabrał pełnej mocy dopiero po 30 minutach od rozpoczęcia treningu. Nie wiem czym jest to spowodowane, być może tym, że brałem inne stymulanty- Thyrotherm i efekt był słabszy. Poza tym Pulse nie zawiera zbyt wielu stymulantów, głównie stworzony jest aby pompował mięśnie a nie pobudzał jakoś grubo.
  • Jak oceniasz pobudzenie?
  • Ta kwestia jest bardzo ciężka do oceny w moim wypadku z racji tego, że pobudzenie miałem z Thyrotherma.
  • Jak oceniasz użylenie i napompowanie?
  • Świetnie pompuje i świetnie wychodzi żyłka, niestety nie utrzymuje się po treningu i 24h na dobę być może dl, ale podczas treningu jest miazga.
  • Jak oceniasz Koncentracje, Chęci na trening, - wszelkie spostrzeżenia i odczucia psychiczne?
  • Chęci bardzo duże, ale ja zawsze mam duże chęci na trening!
  • Czy produkt odczuwalnie zwiększył Twoja wydolność już po pierwszej dawce (power, wytrzymałość itd)?
  • Ta kwestia jest wątpliwa, ponieważ mam ciąg w braniu suplementów i nie odczuwam ich działania tak dobrze jak osoby które np. wcześniej w ogóle nie brały.
  • Jak długo odczuwałeś działanie 1 dawki?
  • Działania 1 dawki nie czuje długo, nawet w godzinach popołudniowych, nie miałem problemów z zaśnięciem.
  • Czy odczułeś coś co uznałbyś za negatywne, niepokojące lub niebezpieczne?
  • Nie miałem takich odczuć. Jedynie to mogłoby poklepać naprawdę jakiegoś wrażliwego na kofeinę osobnika. Bo jedynym stymulantem w tym suplemencie to właśnie kofeina.
  • Jak czułeś się po zakończeniu odczuwalnego działania 1 dawki?
  • Normalnie, po prostu zmęczony treningiem, jak każdym zresztą. Ciężkie treningi niestety dają o tyle w kość, że jestem praktycznie cały czas zmęczony, tym bardziej, że obecnie jestem w okresie redukcyjnym.

5
Jak oceniasz produkt po 1 dawce na tle innych produktów tego typu jakie stosowałeś?

Jest dobry. Nie wywala mózgu w kosmos. Ten produkt ma za zadanie pompować mięsnie podczas treningu. Z racji tego, że posiada jeden stymulant- kofeinę, to nie odczułem nie wiadomo jakiego kopa w du.. :)

6
Co chciałbyś przekazać innym kolegom, i czy poleciłbyś ten produkt innym?

Kupujcie. Nie ma się nad czym zastanawiać, jest to produkt wysokiej jakości, na którym robi się świetne treningi. Świetnie pompuje i nie ma po nim zjazdów. Jeśli komuś zależy na tym, żeby przetreningówka nie posiadała w składzie wielu stymulantów, to ta będzie idealna.

7
Czy uważasz ze powinno zacząć się stosowanie tego produktu od 1/2 dawki, czy uważasz ze pełna dawka jest jak najbardziej ok na pierwszy raz?

Zdecydowanie nie, można śmiało brać całą miarkę. Nic się nie czuje, chyba, że ktoś bardzo wrażliwy na kofeinę jest. A poza tym to wszystko jest w porządku jeżeli chodzi o branie całej porcji, czyli 6 miarek.

8
Podsumowując wszystko co powyżej - czy oceniając produkt po pierwszej dawce jesteś pod wrażeniem i chciałbyś zakupić pełne opakowanie czy produkt nie spełnił Twoich oczekiwań i nie polecisz go innym ?

Polecam ten produkt wszystkim tym, którzy chcą na treningu się dobrze dopompować, bo przecież pompa jest odpowiedzialna za wymianę składników odżywczych do komórek mięśniowych a w efekcie rozrostu mięśni. Jestem miłośnikiem mocnych wrażeń. Ten produkt jest dla mnie zdecydowanie za słaby.

Skład

Niestety producent nie podał proporcji.

Wartości odżywcze
Na 17 gram produktu
Kalorie ?
Creatine monohydrate (Creapure®)
AAKG
L-Thyrosine
Dextrose
Beta Alanine
Citrulline Malate
Citric Acid
Flavouring
Taurine
Guarana Extract
Caffeine
Sweetener (Sucralose®)
Colouring (Carotene)

Analiza składu

  • Creatine monohydrate (Creapure®) - Monohydrat kreatyny
  • Jest mikronizowaną postacią kreatyny, która jest formą łatwiej rozpuszczalną i wchłanianą do tkanek od tradycyjnego monohydratu.
  • Arginine Alpha Ketoglutarate (AAKG) - Alfaketoglutaran Argininy
  • Powoduje widoczny wzrost siły i wytrzymałości podczas intensywnych ćwiczeń, a także usprawnia proces regeneracji i rozbudowy tkanki mięśniowej. Dodatkową zaletą produktu jest jego korzystny wpływ na sprawność seksualną u mężczyzn.
  • L-Thyrosine - L-Tyrozyna
  • Aminokwas budujący białka mięśniowe oraz pełniący rolę prekursora w syntezie ważnych neurotransmiterów Ośrodowego Układu Nerwowego: dopaminy, adrenaliny i noradrenaliny.
  • Dextrose - Dekstroza
  • To cukier prosty zwiększający bilans energetyczny organizmu. Wpływa to na zwiększenie zasobów energii organizmu przez co podwyższa się wydolność i wytrzymałość treningowa.
  • Beta Alanine - Beta Alanina
  • Zwiększa regenerację włókien mięśniowyuch oraz minimalizuje efekt zmęczenia mięśniowego po treningu.
  • Citrulline Malate - Jabłczan Cytruliny
  • Poprawia zdolności wysiłkowe i zmniejsza zmęczenie.
  • Citric Acid - Kwas cytrynowy
  • Pomaga w usuwaniu toksyn z organizmu.
  • Flavouring - Substancje smakowe
  • Taurine - Tauryna
  • Posiada działanie antykataboliczne.
  • Guarana Extract - Ekstrakt z guarany
  • Pobudza i przyspiesza przemianę materii.
  • Caffeine - Kofeina
  • Przyspiesza przemiane materii i pobudza.
  • Sweetener (Sucralose®) - Słodzik
  • Colouring (Carotene) - Substancje koloryzujące

Cena

Sprawdź cenę na stronie producenta, jest podana w funtach, KLIK, na polskich stronach cena oscyluje w granicach 100 zł.

Plusy i minusy MYPROTEIN - Pulse® V4

1
Dobrze pompuje

Nie spodziewałem się takiej pompy na treningu, świetnie pompuje.

2
Dobra rozpuszczalność

Fenomenalna rozpuszczalność sprawia, że nie tracimy czasu na machanie shakerem, co jest ogromnym plusem.

3
Niska cena

Porównując inne odżywki oferujące to samo, jest to dość niska cena.

4
Dobry skład

Kreatyna, pompery i jeden stymulant, mogą zaspokoić różnych ćwiczących na treningu.

1
Mała ilość stymulantów

Trochę za słabe dla mnie, wole mieć uderzenie na treningu i ćwiczyć jak szaleniec.

2
Mała miarka

Miarka ma 2.9 grama co się przekłada na machanie ręką do opakowania żeby uzyskać te 17 gram.

Podsumowanie

Uważam, że jest to dobra odżywka przetreningowa, oferująca składem bardzo wiele, ale dla mnie jest to za mało. Na wycinkę nie potrzebna dekstroza (cukier), czy jakieś substancje słodzące. Przydało by się również trochę więcej substancji stymulujących pracę mózgu podczas treningu (agresja, siła itp). Jeżeli ktoś nie chce uderzenia w palnik jak ja :% to z pełną świadomością mogę ten produkt polecić- nie będziecie żałować. Pamiętajcie, aby suplementy łączyć z dobrze zbilansowaną dietą... Nic nie zastąpi dobrego jedzenia, nawet najlepszy stack przetreningowy, bez diety, dalej będziecie otłuszczeni. Zastanówcie się.

Źródło: własne

Utrzymywanie tej strony kosztuje mnie wiele wysiłku oraz czasu. Jeżeli podoba Ci się mój blog oraz treść w nim zawarta to zrewanżuj się polecając mój blog innym pozwoli mi to na dalszy rozwój oraz bardzo mnie to zmotywuje do dalszej pracy, dla Ciebie to tylko 1-klik, dla mnie to bardzo wiele! Dziękuję! :)

0 komentarze :

Prześlij komentarz