18 maja 2014

Test białka MYPROTEIN - Impact Whey Protein

logo jaki rodzaj białka wybrać brus5
Białka są jednymi z trzech makroskładników w naszych dietach, dlatego warto zadbać o jego odpowiednią podaż, tym bardziej jak się jest sportowcem i uprawia się sporty wyczynowe/siłowe.
Odpowiednia podaż białka w diecie będzie się charakteryzować przyspieszeniem spalania tkanki tłuszczowej, podniesieniu testosteronu. Mogą jednak wystąpić skutki niepożądane jak, zmiany skórne (tutaj głównie młodych osób się tyczy, chociaż ja z tym nigdy problemów nie miałem) oraz kwasota w organizmie ponieważ bialko zakwasza organizm więc może powodować na przykład wysuszanie stawów.


Dobra, tyle tego wstępu jedziemy z testem odżywki MYPROTEIN – Impact Whey Protein.
Pierwsze co chciałbym zaznaczyć to to, że firmy MYPROTEIN ma strasznie minimalistyczny wygląd opakowań. Wzbudziło to moje zdziwienie, bo ciężko w tych czasach dostać odżywkę gdzie na opakowaniu było by widać tylko te informacje które są potrzebne bez zbędnego „biadolenia”, ale uważam, że to ma swoje plusy i minusy.
slowa kluczowe
Wymieszać w 150-250ml wody lub mleka w szejkerze. Zawiera Koncentrat serwatki, lecytynę sojową.

W jakiej ilości wody rozpuszczałem? 

Sugerowałem się mniej więcej z zaleceniami producenta, czyli rozpuszczałem białko w ok 200 ml wody.

Rozpuszczalność

Kiedy rozpuściłem białko w 200 ml wody po 2 sekundach była piana na dwa palce która opadała po 5-10 sekundach, więc rozpuszczalność oceniam na 5 z plusem! Byłem pod ogromnym wrażeniem tego. Pozostałości w shakerze praktycznie rzecz biorąc nie było, delikatnie na ściankach, ale ok 99% produktu trafiło do mojego żołądka ;)

Smak 

A więc nie wspomniałem wcześniej, że białko które otrzymałem od firmy MYPROTEIN, było bezsmakowe, bez cukrów, bez wypełniaczy ;) I ku mojemu zaskoczeniu było całkiem smaczne. Ciężko mi opisać smak bezsmakowego białka. Tym bardziej, że nie jestem jakimś wykwintnym smakoszem, który zna miliard smaków i potrafi opisać praktycznie wszystko. Także ja bym to porównał do odrobiny mąki rozpuszczonej w wodzie. Niestety, ale nie jestem w stanie nic innego powiedzieć na ten temat :D
Dodatkową opcją jest to, że takie bezsmakowe białko można idealnie wkomponować w swoją dietę bez obawy o różnice w smaku. Bez problemu można dodać owoców do białka (jak ktoś na masie), bądź poświęcić białeczko kakaem tak jak ja robiłem bez żadnych dodatków cukrów, a nawet dodać do ulubionego omleta, czy też zastępując posiłek zastępczy pijąc szybko przed wyjściem z domu, albo w chwilach kiedy się spieszy. Także różnorodność stosowania tego białka nie ogranicza się jedynie do spożywania go z mlekiem lub wodą.
Piany na dwa palce. Zdjęcie zrobione zaraz po wymieszaniu.

Czysty koncentrat serwatki.

Samopoczucie

Białeczko po spożyciu nie zalega w żołądku jak jakiś klej do tapet, brak jakichkolwiek problemów gastrycznych, czy jakiegoś zmulenia, czyli krótko mówiąc trawienie tego białka przebiega w sposób prawidłowy u mnie. :)

Suplementacja jaką stosowałem z białkiem 


  1. MYPROTEIN - Pulse v4 - przedtreningówka
  2. REVANGE - Thyrotherm - spalacz tłuszczu
  3. UNIVERSAL - Storm - matrix kreatynowy
  4. UNS - BCAA 8-1-1 - aminokwasy rozgałęzione
  5. OLIMP - VITA-MIN - witaminy i minerały

Ocena Impact Whey Protein na tle innych białek

Białko to jest bardzo dobre. Ale ja lubię słodkie smaczne białka, dlatego też improwizowałem i "święciłem" to białko kakaem które nabyłem w biedronce ;) Smak ciężko mi ocenić ponieważ jest to moje pierwsze białko bezsmakowe, ale jestem pewien, że jest wysokiej jakości serwatką. Mimo wszystko smaczniejsze białka piłem, nie da się ukryć.

Cena

Sprawdź cenę na stronie producenta, jest podana w funtach, KLIK, na polskich stronach waha się od 78-85 zł 1 kg. Uważam, że za takiej jakości białko jest to dobra cena i nie wygórowana.

Czy polecił bym to białko innym?

Jeżeli jesteś na redukcji i nie chcesz niewiadomego pochodzenia dziadostw w postaci cukrów w białku to bierz je śmiało! Jest to wysokiej jakości białko, które można użyć na wiele sposobów. Nie zapominaj, białko to dodatek do diety i nic jej nie zastąpi, więc najpierw zainwestuj w dobrze zbilansowaną dietę a następnie w białko!. Ciekaw jestem innych smaków tego producenta, na pewno obejrzę się w przyszłości za ich białkami również :)

Plusy i minusy MYPROTEIN - Impact Whey Protein

1. Jakość
Niewątpliwym plusem jest to, że mamy pewność o czystości i jakości towaru.

2. Dobry na redukcje
Świetna dla tych którzy są na redukcji i nie potrzebują w diecie żadnych słodzików ani cukru.

3. Możliwości
Możliwość mieszania z kakaem i innymi dodatkami jakie sobie zażyczymy.

4. Możliwości
Możliwość dodania do posiłku w celu zwiększenia ilości białka.

5. Niska cena
Do plusów można zaliczyć również cenę, która nie jest wygórowana za takiej jakości produkt. Czyli stosunek cena/jakość jest jak najbardziej na plus!

Minusy

1. Smak
Smak, nie był taki, że piłem i za każdym razem się zachwycałem.

Chciałem serdecznie podziękować firmie MYPROTEIN za możliwość przetestowania suplementów.
Źródło: własne
Utrzymywanie tej strony kosztuje mnie wiele wysiłku oraz czasu. Jeżeli podoba Ci się mój blog oraz treść w nim zawarta to zrewanżuj się polecając mój blog innym pozwoli mi to na dalszy rozwój oraz bardzo mnie to zmotywuje do dalszej pracy, dla Ciebie to tylko 1-klik, dla mnie to bardzo wiele! Dziękuję! :)

1 komentarz :

  1. Jeśli chcesz żeby smak Cie zachwycał za każdym razem to musisz koniecznie spróbować whey protein complex olimp o smaku cookies cream. Dla mnie najlepsze białko jakie piłem, za każdym razem tak samo się zachwycam :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń