26 listopada 2013

Test NOW - Special Two (witaminy i minerały)


logo1

Było trochę motywacji, przyłapałem złych złoczyńców robiących w bambuko wielu klientów, teraz czas powrócić na stare śmieci, a mianowicie test suplementów a w dzisiejszym odcinku pragnę przedstawić NOW - Special Two ;-)

Zapraszam na test NOW - Special Two

Chciałbym zacząć od tego, że taki suplement może stać się niezbędny jako uzupełnienie diety. Dlaczego? Ano dlatego, że w dzisiejszych czasach produkty są bardzo mocno przetworzone i nie będą posiadały tak wielkiej ilości witamin jak produkty naturalne, ale nie mówię, że takowe nie istnieją. ;-)

Więc dlatego zdecydowałem się brać witaminy jako uzupełnienie do diety, tak, tutaj warto podkreślić i pogrubić uzupełnienie, dlatego też postanowiłem brać NOW - Special Two.

Polecił mi ją znajomy i muszę przyznać, że zostałem pozytywnie zaskoczony. Świetny suplement uzupełniał witaminy i minerały w moim organizmie.

Zauważyłem:
  • Lepszą regenerację
  • Mocz był bardzo zabarwiony na żółto (ale to dlatego, że wraz z moczem ucieka nadmiar witamin z organizmu)
  • Nie pogorszyło koncentracji mimo iż byłem w okresie masowym
Nie zauważyłem nic poza tym co przedstawiłem, nie spodziewajcie się cudów po tym suplemencie, bo on nie zrobi z Was koksów a jedynie ma za zadanie wspomagać ułożoną i dobrze zbilansowaną dietę.

Niestety jest jeden bardzo wielki minus - są drogie a mianowicie cena waha się między 120 zł a 140 zł... ale jeżeli ktoś ma pieniążki i ma zamiar przeznaczyć je na taki suplement, to może śmiało kupować, bo są warte swojej ceny.

Gdyby ktoś był zainteresowany większą ilością informacji to zapraszam na:

Galeria w celu przybliżenia produktu:




NOW - Special Two - Śmiesznie wyglądają te kapsułki. Są w przeźroczystej "obudowie" :D wypełnione zmielonymi składnikami odżywczymi, dla niektórych mogą śmierdzieć niemiłosiernie, mi natomiast to nie przeszkadzało . Świetna wchłanialność tych witamin.




2 komentarze :

  1. Pragnę nadmienić, że warto zwrócić uwagę na ilość tabletek w opakowaniu i przeliczeniu na ile starczają. Więc wydane 130 zł nie musi być tak dużo bo warto zwrócić uwagę na okres czasu suplementacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są też te witaminy w tabletce i są równe 4 kapsułka. Czyli biorąc 1tabletke mamy taki zastrzyk witamin jak z 4 kapsułek. Biorąc jedna tabletke dziennie starczy nam na pol roku. Koszt okolo 150zl-180 tabletek więc niewiem czy tak drogo wychodzi

    OdpowiedzUsuń