5 czerwca 2013

Olimp BCAA Xplode test!



Zapraszam na kolejny test, tym razem BCAA, czyli aminokwasów rozgałęzionych, które działają antykatabolicznie.

Niestety opakowanie przeżyło swoje miesiące i było delikatnie pogniecione.

Tego typu opakowania są bardzo niewygodne, ciężko się je zamyka aby nie wietrzało a wyjęcie jednorazowej porcji nieraz kończyło się rozsypaniem produktu na stole bo haczyłem o koniec opakowania...







Tutaj mamy tył opakowania.

Widać dobrze opisany produkt w języku polskim.

W skład BCAA Xplode na jedną porcję wchodzą:
- 6g Aminokwasy rozgałęzione BCAA
- 3g L-leucyna
- 1,5g L-walina
- 1,5g L-izoleucyna
- 1g L-glutamina
- 2mg Witamina B6

Szczerze mówiąc pierwszy raz piłem takie porządne aminokwasy i w sumie drogie, bo kosztują one ok 110zł więc spodziewałem się fajerwerków. Zamówiłem smak POMARAŃCZOWY.

Proszek był świetny. Nie było żadnych grudek, był biały, ale był niekiedy problematyczny kiedy się rozsypał bo miał konsystencję pyłu.

Zdjęcie zrobiłem niestety pod koniec stosowania suplementu, ale chciałem tylko zobrazować jak mniej więcej wyglądał proszek ;-)





Kolejnym minusem obok opakowania był brak miarki w opakowaniu dzięki której moglibyśmy odmierzyć porcję.
Wydaje 110zł na produkt a nie mam czym odmierzać i muszę się bawić z łyżką w sypanie na "oko"? Coś tu jest nie halo... Zdecydowany minus... Nie wiem jak w mniejszym opakowaniu- 500g, ale dawkowanie tego produktu było strasznie niewygodne...

PS. miarka na zdjęciu to była miarka po wcześniejszych suplach :)
Przejdźmy do rzeczy, a mianowicie ROZPUSZCZALNOŚĆ.

Proszek najpierw wsypałem do shakera.









Następnie zalałem wodą! SZOK! Mógłbym powiedzieć, że w ogóle nie zaszła żadna reakcja z wodą.
Tak to wygląda z tej perspektywy. Na tym zdjęciu wygląda to jak wosk, ale przecież wiecie, że to jest proszek :)











Po wymieszaniu, sprawa ma się całkowicie inaczej. Produkt dość dobrze się wymieszał, piszę "dość" bo po wypiciu suplementu w shakerze dalej zostawał osad który nie uległ rozpuszczeniu w wodzie.
Producent napisał na odwrocie opakowania takie słowa:
"Dopuszczalne wytworzenie się osadu nie wpływające na jakość produktu". 
Czy to jest prawda? Może i jest, ale ja miałem na to sposób, zalewałem drugi raz wodą mieszałem i wypijałem znowu, dzięki czemu wypiłem również pozostały osad.
Smak? Nie da się ukryć, był rewelacyjny POMARAŃCZOWY, smakował jak lekko wymieszana woda z sokiem pomarańczowym. Nie był za słodki, ani za kwaśny. Mógłbym powiedzieć, że to jest jeden z lepszych produktów jeżeli chodzi o smak jaki miałem przyjemność stosować ;-)

Działanie:
Czego można się spodziewać po BCAA? Na pewno większej regeneracji, szybszej gotowości do następnych treningów i tego, że nasze mięśnie nie ulegały rozpadowi podczas mordujących batalii na siłowni. Według mnie świetny suplement podczas redukcji, zabezpiecza mięśnie przed rozpadem przez co można pozwolić sobie na bardziej okrojoną dietę w kalorie bez obawy o utratę umięśnienia.

1. REGENERACJA OCENA 5/5 - świetna rzecz! Nie czułem zmęczenia po treningu i miałem niesamowite siły witalne. Pewnie myślicie, że miałem słabe treningi? Nie, nie miałem tutaj już musicie uwierzyć na słowo :-)
2. SMAK OCENA 5/5 - Polecam świeżą pomarańczkę :D
3. OPAKOWANIE OCENA 1/5 - Wliczam w to od razu brak miarki, no niestety musiał być jakiś minus :(

Niektórzy myślą, że pieniądze wydane w BCAA to pieniądze wyrzucone w błoto bo i tak nie będzie efektów. Owszem, jak kupowałem tanie aminokwasy to mógłbym powiedzieć, że faktycznie tak było, ale nie mogę tego powiedzieć na OLIMP BCAA XPLODE.

Mam nadzieje, że po przeczytaniu tego posta nabierzecie pewności i rozwiejecie swoje wątpliwości co do kupna tego suplementu. Polecam ;-)

2 komentarze :

  1. Świetne BCAA, choć cenowo nie wychodzi za tanio, tutaj w porównaniu http://www.bcaa.pl/wiedza/odzywki-i-suplementy/20,porownanie-bcaa-test-cen.html widać, że plasuje się na dole stawki, pewnie przez większą zawartość bcaa, bo ponoć są droższe, zresztą olimp się ceni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, płacimy za markę w dużej mierze, ale mimo wszystko można być pewnym, że w środku znajduje się co być powinno :)

      Usuń