12 maja 2013

Test Controlled Labs - Green MAGnitude!


Ponieważ kończy mi się już podstawowy suplement na którym opieram swój cykl Controlled Labs - Green MAGnitude, chciałbym Wam nieco go przybliżyć.

- Konsystencja: brak zastrzeżeń. Bardzo drobno (zmielony?) proszek, wręcz pył. Od pierwszego otwarcia zrobiło na mnie wrażenie to, że nie było żadnych grudek.
- Rozpuszczalność: Jak widać na zdjęciach zamieszczonych poniżej, rozpuszczalność jest bardzo dobra. Po wypełnieniu shakera wodą w którym już była wsypana miarka GM środek prawie się rozpuścił, brakowało dosłownie dwóch ruchów shakerem.
Przed mieszaniem widać proszek na dnie:
Po dwóch wstrząśnięciach shakerem:
- Smak: Nie wiem czy uwierzycie, ale smak na mnie również zrobił wrażenie. Delikatny smak soczystego zielonego jabłuszka, który można pić jak oranżadkę :) 
- Działanie: Rozbiję to na trzy poddziały
1. Pompa: mogę powiedzieć, że faktycznie, mimo tego, że trochę tych supli już zjadłem (:D), to i tak na mnie zadziałał. Pompa utrzymywała się przez większość dnia, czułem nabite, napuchnięte mięśnie, po treningu dobra regeneracja. Ocena: 4+
2. Wytrzymałość: tutaj sprawa jest nieco inna, mimo, że pompa była konkretna, to nie przeszkadza mi to w treningach które są na prawdę intensywne. Ocena: 4
3. Siła: nie robiłem rekordów, ale może zacznę na następnych cyklach. Nie narzekałem na brak siły, czułem, że rośnie i mam coraz więcej mocy z treningu na trening. Przy robieniu długich sesji treningowych, to nawet w ostatnich seriach nie brakowało mocy. Ocena: 4+

Ocena końcowa: 4+
Zdecydowanie polecam ten środek każdemu, kto chce się wyrzeźbić, nabrać siły czy nawet przy zgubieniu kilku kilogramów. Fantastyczny środek który może nie jest dla początkujących, ale jako 3 czy 4 cykl na matrixach kreatynowych jak najbardziej. Będziecie zadowoleni z efektów, jeśli nie zaniedbacie swojej diety.

Informacja dnia:
Niski poziom testosteronu we krwi jest powiązany ze zmniejszeniem się masy kostnej i mięśniowej, schorzeniami metabolicznymi i depresją. Lekarze często przepisują testosteron starzejącym się mężczyznom, choć wielu z nich ma naturalny poziom testosteronu wcale nie odbiegający znacznie od normy. Badanie przeprowadzone na Harvard University wykazało, że suplementacja testosteronem korzystnie wpływa na zmianę składu ciała u mężczyzn z naturalnym poziomem tego hormonu, mieszczącym się zarówno poniżej jak i powyżej 300 ng na 100 ml krwi. W momencie rozpoczęcia badania mężczyźni z niższym poziomem testosteronu mieli większą masę korpusu (tzw. otyłość brzuszna). Suplementacja testosteronem poprawia skład ciała, nawet u mężczyzn mających poziom testosteronu w okolicach normy. 
źródło: Muscular Development NR 04 (41), str. 47
Suplementacja:

Godziny:
10:00 - Pobudka a następnie wypijam 0,5l wody
10:15 - 1 Miarka Controlled Labs - Green MAGnitude
10:45 - Omlet z 2 białek jaj oraz 2 całych jajek
11:15 - 75g płatków owsianych górskich
11:45 - Bułka z szynką i sałatą

13:30 - 80g białego ryżu + 2 jabłka + 1 marchew
15:30 - 250g piersi z kurczaka + 200g gotowanych ziemniaków
18:00 - 250g piersi z kurczaka + 80g białego ryżu
18:15 - PIZZA (:D)
20:00 - 1 miarka Myofusion Probiotic
00:00 - Trening cardio
Czas: 34min
Spalone kalorie: 500
Spalony tłuszcz: 7,6g
00:30 - Omlet z 2 białek jaj oraz 2 całych jajek
00:30 - 125g chudego twarogu 

Dzisiejsza dieta:


Podsumowanie:
Ponieważ dzisiaj pozwoliłem sobie ze swoukochaną na nieco więcej (:D) mowa tutaj o jedzeniu, to postanowiłem, że spalę to co skonsumowałem:
Zjadłem połowę pizzy, więc wychodziło ok. 600kcal
   

0 komentarze :

Prześlij komentarz